Nu har man äntligen flyttat..

Som jag har saknat min lilla lägenhet. Det har festats som fan, den gångna helgen. Och det har medfört att min grannar runt om snackar om mig och mina fester. Jag hoppas att dom inte klagar. För jag har inte råd med fler varningar. Det är liksom en köbelägenhet. Så blir jag vräkt så måste jag sälja lägenheten inom 2 månader till ett pissepris. Och där kan man förlora rätt mycket. Så jag har lagt en lapp i mina grannars brevlådor, där jag bad om ursäkt. Vi höll ju på till 6 på morgonen både fredag och lördag. Det kan vara svårt för folket att acceptera det på detta lugna område.

Nu i helgen blir det Halmstad. Jag, Jennifer och Malin. Vi ska hälsa på Kitte, Polki och Company.. Fyfan vad kul det ska bli. Sen längtar jag även till att käka pizza på Pizzeria Pinocchio. Sjukt goda och stora pizzor. Och sen snålar dom inte med kebabköttet precis. Eller ska man kanske våga sig på deras glasspizza? Pizza med vaniljglass på.. haha


Mitt dass..

Ja... Dassalocket ska vara uppe. Hatar när folk inte kan lyfta locket när dom är klara..

Kommentarer
Postat av: Malin

Wiiiihoo :D

2009-03-03 @ 18:27:05
URL: http://malinwerlinn.blogg.se/
Postat av: mimi 1 ;)

Ojoj ta det lungt med festandet ;)

2009-03-03 @ 19:54:04
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/
Postat av: Lina

EN JÄTTE BILDBOMB VILL VI SE ! :D <3 Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

2012-11-11 @ 08:41:50
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0