Vad händer egentligen?

Vad vill verkligen folk läsa om här? Vad ska jag slå till med för inlägg? Ska jag kritisera allt som Linus gör. Eller ska jag snacka om tråkigare outfits som verkligen ingen läser? Ska jag lägga upp roliga bilder och filmer? Ska jag snacka om min händelselösa dagar? Ska jag börja krita groggar på Stekhuset bara för sakens skull? Ska jag ge tips på bra filmer? För jag har verkligen en massa bra filmer som ni bör se! Ska jag ut i naturen nu när vackra hösten slår fram och fotografera?


Sen måste jag bara ta med världens mest pinsammaste chat..

Jag: Hej
Tjej: Hejsan
Jag: Läget?
Tjej: Fint, själv?
Jag: Underbart
Jag: Skola?
Tjej: Elineberg
Jag: Klass?
Tjej: 9B Sofie (Minns inte hennes namn eller klass, så vi säger 9B och Sofie)..
Jag: Ah du var ju söt.
Tjej: Tack
Tjej: Har du kort?

Nu funderar jag var fan jag ska svara.

Jag: Hmm.. Nej den är inte så kort..
Tjej: VA?

Nu tänker jag.. VAD FAN SKREV JAG NYSS??




Hahaha.... Låt mig dö..

Och ja, jag gick själv i högstadiet när man chattade på IRC och kollade i skolkatalogen samtidigt när man raggade tjejer.. hahaha Vilken tid!!

Kommentarer
Postat av: ForSkane

Old school med IRC!!! ;)

2008-10-16 @ 00:13:32
URL: http://forskane.blogg.se/
Postat av: .

hahah LOL vet precis vad du menar haha

2008-10-24 @ 14:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0