Natten..

Jävlar vad jag har mycket i skolan. Jag sitter och läser Cisco Networking. Fan vad det är svårt. Samma med UNIX operativsystem. Jag har suttit med böckerna hela jävla dagen. Och det känns som man inte kommer någonstans. Bör även tilläggas att jag läser det jag skulle läst förra veckan i onsdags. Nu en vecka senare..
Jag måste nog ställa in alla helgens aktiviteter så jag kommer ikapp.


Det måste vara det dummaste jag skrivit i denna bloggen.. haha


Ser fram emot morgondagen då en viss människa fyller vuxenålder. Hon ska ha den äran på bemärkelsedagen!


Kommer lite större uppdatering imorgon på saker som jag ska ha på mig. Min outfit för morgondagen är ju fan oslagbar. Fick även hem ett nytt schampo för det håret jag inte har. Och jag funderar på att klippa ner det ännu mer. Till 0 mm..

Kommentarer
Postat av: claudia

det var inte dumt skrivet, du gör iaf ngt vettigt :)

2008-10-09 @ 19:33:42
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0