Jaha? Bara sådär?

Igår var man hos Mimis mamma och festade. En mycket trevlig kväll. Ja och Mimis mamma var med också. Jag vet inte vad det är med mig men när det är mammor med och festar så blir festen direkt mycket roligare. Kan det vara så att dom livar upp stämningen på ett helt annat sätt. Jag menar vi är uppväxta med allvarliga miner och onda ögon. Musik där dom klagar på livet stup i kvarten. Medans folk som är äldre är uppväxta med glada discomusiken och kärleksfulla dansbandsmusiken. Med andra ord tillför mammorna en helt annan stämning till festen. Kan tilläggas att Mimi skämdes som bara den när hennes mamma gjorde magdansen.

Sen blev jag bajsignödig och gick hem.

Kommentarer
Postat av: claudia

jepp där ligger ngt i det...

2008-10-19 @ 17:59:57
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0