Onsdag.. Så ni vet.

Lagade mega god potatisgratäng idag. Farsan och brorsan tyckte det var jättegott (morsan är i Polen). Så jag får agera kock. Iaf. när jag fixade med maten så funderade jag på hur man kan tjäna pengar. STORA pengar. Det man oftast hör är folk som startar någon webbtjänst eller nån hemsida som dom sen drar in storkovan på, genom reklam. Eller att dom fått så många trogna besökare att dom kan sälja till något stort mediaföretag.

Så jag tänkte om man skapar ett bloggnätverk. Som feber.se (Som jag följt sedan starten).. Liksom det hade kunnat dra in stora pengar på..... Ah ska egentligen inte säga så mycket. Så ni inte snor mina idéer..
Men förvåna er inte om jag sen står på min fina båt i Norra hamnen med en ciggar i flabben, porr mustasch och silkes vit kostym. Kan det bli mer gay? Nej! Men rik är jag iaf..

Helgen är snart här. Och imorgon är det bal för alla som tar studenten. Får väl dra ner där och fota lite folk, för att sen slänga upp bilderna här.
Sen på fredag blir det i vanlig ordning......................................bla bla bla..
Lördag blir det Bakken med S:et och hans jobbepolare. Kan säkert bli en rolig tillställning. GIN & TONIC!!!!!!







Hittar inte fler bilder så det får bli detta för idag..

Kommentarer
Postat av: ACPA

Jag vill läsa om Polen!

2008-05-31 @ 21:15:18
URL: http://acpa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0