Ny dag nytt piss..

Hjälp.. Jag har blivit beroende av World of Warcraft. Spelar liksom hela dagarna och vad får man ut av det? Inget mer än att man blir seg i skallen. Jag har blivit så seg att jag måste kolla på tangentbordet när jag skriver. Nu går allt så jävla segt att skriva. Jag orkar inte skriva med folk på msn. Jag orkar inte skriva långa blogginlägg och jag orkar inte umgås med någon. Konstigt datornördar alltid är för sig själva. Dom orkar inget.
Ska skuggboxas lite snart och sen köra lite situps. Måste få upp orken igen.

Ska fixa en ny design här på sidan.. Så fort jag orkar dvs.

Lite bilder att skratta åt:


































Det blir inget dagens ord eller mening.. Brist på fantasi helt enkelt. Så blir det när man spelar WoW.. Allt man får fram är: Apbröst.

Kommentarer
Postat av: Ninja

Hoppas du håller stilen... för nu hamnar du på min lista.

2008-05-16 @ 16:00:16
URL: http://ninjus.blogsome.com
Postat av: claudia

hahaha dökul

2008-05-16 @ 16:04:08
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0