Lördag.....

Hej kära bloggfitta. Nu ska jag skriva så lite så möjligt för jag har verkligen inget att skriva idag. Så om jag ska tvinga fram en genomtänkt text så blir det oftast.. "Igårsprangjagneristanochkolladeliteväskormedansdetgickförbientjejmeduppsatthår"-blogg. Med andra ord tråkigt för er människor att läsa.

Men.... Jag måste bara säga detta med S:et. Liksom ett syndrom som gör att folk blir lite ivriga och tappar saker eller välter dom. Var hos Vasic igår och firade att han fyller 23 samt att han ska flytta till Finland. Vad gör S:et? Jo han välter ett glas med mjölk. Liksom... VEM FAN DRICKER MJÖLK NÄR MAN KAN LYSSNA PÅ HIP HOP?
Sen hos Balke. Ja där välter han en hel öl. Vilket resulterar i ett krig. Jag och S:et smyger ut och ner på Stekhuset. Där det visar sig att ägarna vägrat betala vakterna sina löner. Så dom har sagt upp sig. Stans bästa vakter. Och nu kom det istället två nya. Jaha? Det får bli en bojkott av något slag. Jag sa till ägaren, att han inte kan vara sån fitta mot vakterna som gjort stället.

Ah jag orkar inte skriva. Får skriva något imorgon när jag orkat tvätta bort all gurkstänk från skärmen.. Går fan inte läsa.

Dagens mening: Sug min din mamma..

Kommentarer
Postat av: ACPA

http://youtube.com/watch?v=IpXBekq2qC4



qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le

2008-05-25 @ 14:12:39
URL: http://acpa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0