Spritladdad..

Vilken sjuk kväll det blev igår. Jag blev så sjukt snurrig att jag dansade. Det gör jag aldrig. Det måste se ut som fan när jag försöker dansa som Dr Dre. Träffade en del folk igår. Idag skriver  dom bara "Jag har aldrig sett dig så full". Ja då har dom inte varit med på Helsingborgsfestivalen. Som f.ö. är den bästa dagen att festa på i Helsingborg. Brukar inte bli några bra band. Men förra året så var det en hel del.

Idag ska jag bowla, jag och S:et mot Sannys hela gäng. Dom är typ 19 pers eller nåt. Jaja skiter jag i. Jag och S:et har tränat hela vintern. Jag har t.o.m. köpt ett eget klot för mina fingrar är för stora för dom som man får låna. Alltså ingen alkohol ikväll så man är fullt fokuserad.

Ska ta och dammsuga nu. Det ger bra träning till ikväll. Dra armen fram och tillbaka.

Dagens ord: Dagens låt: Familjen - Det Snurrar I Min Skalle

En sak till. Jag har inget papper vid datorn. Om ni undrar alltså.

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg (Helsingborgsbloggen)

"Jag blev så sjukt snurrig att jag dansade" Haha!

2008-03-29 @ 15:41:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0