Sommartider i Skåneland..

Ja detta är Skåne. Vi ska inte ha snö vid marsmånad. Vi ska ha sådär 15 grader varmt så man kan börja grilla och allt det där man gör på våren. Snö och kyla kan dom uppe i Sverige (Finland) leka med. Tittar nu på tempen. 4.5 grader.. Det framkallar ångest. Iofs. så kommer det kompenseras med en sjuk värme när jag, Linus, Sanny, S:et, Fia och Ramme ska till Ayia Napa. Då är det bara att ladda med ett stort minneskort i kameran.

Kollade på 100 Höjdare igår. Allvar. Jag älskar Filip och Fredrik. Det är nog dom första svenskarna jag älskar. Dom gör ett hundra procentigt program. Sjukt bra att dom valt USA så som dom gjorde i High Caparall. USA är riktigt konstigt land. Men WTF? Man älskar det pga. allt strange (alabama dialekt).

Just nu håller Linus (Smileman14) med en top 7 lista över skitsöta och underskattade skådespelare. Hans blogg.. Bara till att följa det. En mycket filmbegåvad rödhåring..

Nu ska jag bli helt frisk. Sen är man på tårna igen.

Dagens ord: Smörgåstårta..


Jag, Sanny, Marcin och Radek på Joddla med Siv


Hela gänget som var i Mellbystrand 2006.


Förra Helsingborgsfestivalen. Wallmans salonger..


Innan utgång

Kommentarer
Postat av: Mickey J Barczyk

Du bara måste skaffa mustasch!

2008-03-25 @ 19:05:16
URL: http://mj.barczyk.se/blog/
Postat av: Hille

Får inte glömma oss=) åker ju med ner till Ayia Napa samtidigt juh=)

2008-03-26 @ 15:38:44
URL: http://hileasoltun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0