Sällskapssjuk

Sitter här hemma och vill att någon ska ringa, så man kan hitta på något. Typ ut och gå en runda. Eller kanske dra en fika nånstans. Men ikke..
Så jag har tagit min tid att fixa Dall of Duty 4. Lätt det bästa spelet just nu. Fast jag bara kommer åt servrar där folk är sjukt duktiga. Men men..

Sen har jag även surfat lite på nätet. Jag har hittat lite roliga saker fakstist.

Roliga namn: (Klicka på länken)
Inga....
BU!!!
Star..

Sen har jag hittat en tjej som är lite ... ja vad ska man säga?
Bilddagboken


Hon märkte väl att hon fick sjukt många besökare så hon la lösenord på sin bilddagbok. Lägger istället in en annan länk..
En tjej som inte visar lika mycket som förra. Men trycker upp sina bröst mot skyn..   Bilddagboken länk 2
 


Föresten.. Jag drack ju igår. Hos Marcin. Jag, Issa, Marcin, Claudia och Idalisa. Trevligt som fan. Bilder kanske kommer.. Ingen aning om någon av tjejerna är sugna att skicka..

Dagens ord: Olaga utseende.

Kommentarer
Postat av: Hille

haha... det är vad jag kallar ego girl...

2008-03-27 @ 20:59:04
URL: http://hileasoltun.blogg.se
Postat av: Linus

Jag komemr inte in på bdb.. =/

2008-03-28 @ 16:29:22
Postat av: Linus

Jag tror jag har knullat henne. Megapattarna iallafall =)

2008-03-29 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0