Onödiga prylar.

När jag vaknade idag så låg jag i sängen ett tag och bara funderade lite. Jag tänkte att jag har en del pengar att inkassera av folk. Men jag är den som inte vågar ta steget och fråga när jag får mina pengar. Det är väl deras skyldighet att höra av sig. Det är ju inte så att man glömmer bort 4-siffriga belopp om dom nu tror det.

Tänkte vidare. Vad har jag spenderat pengar på? Liksom fester tar mest pengar. Men vafan. Det är inte så att jag snortar kola och dricker skumpa. Jag lever på fattigmans vodka med vatten (ja det smakar bäst). Så där ligger nog inte problemet.
Men så slog tanken mig. ONÖDIGA prylar. Jag har köpt så sjukt många onödiga prylar. Liksom sånt man köpt och sen lagt i någon garderob. Man har glömt eller inte brytt sig om dom. Jävla stackare. Jävla japaner som dränker oss med sina roliga uppfinningar, och som dom sen tjänar sjukt mycket slantar på.


Här är några av dom som jag köpt. Varför? VEM FAN VET? Är jag prylgalen? JA!!

- En sån där sak som bygger musklar med hjälp av elektriska stötar. Jag ville bli biff. Användes 1 gång och kostnaden låg på 1500 kr.

- Walkman... Iofs. i mina yngre dagar. Men det var då minidiscen tog över. Så den användes max 2 gånger innan jag skaffade en minidisc. Priset: 1500.. Ja den var dyr och den var snygg.

- Handsfree.. Den som ligger i lådan och skräpar. Har aldrig använt. Kan heller inte tänka mig att använda den om jag inte blir VD för något stort företag. Kan bli jobbigt att gå runt med en telefonarm. Priset: 500

- Alla jävla kläder jag handlat de senaste 4 månaderna... Allt är för stort efter att man tappat nästan 20 kilo på 2 månader. Pris: Ungefär 5000..

Nej nog med detta. Nu bär det av till Marcin. Får se om jag vågar dricka något med min ostabila mage.


Dagens ord: Minbrorärsjuk.

Kommentarer
Postat av: Linus

Alla kläder är för stora efter ha droppat 20 pannor? inte för små? =)

2008-03-28 @ 16:31:27
Postat av: Baybare

Hahaha oj.. Stort misstag av mig där.. Dock ändrat nu. Tack Limpan.

2008-03-28 @ 17:05:26
URL: http://baybare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0