Levern värker. Då tar man nya tag.

Såja.. Får väl starta upp min blogg igen. Sån som alla andra har. Jag hade ju en förr. Men började blogga för bakgatan.se så en personlig blogg var det inte tid till.
Min gamla blogg hade jag på aftonbladet.se, men det går inte att uppdatera så jag startar en här. Verkar vara lättare och bättre.
http://blogg.aftonbladet.se/10337/ <---- Min gamla blogg.

Inatt var man och söp i Hyllinge. Faktist jätteroligt. Träffade lite nytt folk. Var där med Fia och Jacky. Två galningar..
Iaf. helgen har varit jättehård så jag däckade i en skön soffa (det var ingen stor fest, mest sköndrickande). Helt plöstligt vaknar jag av att en mamma sitter mitt emot mig och kallar mig för blattejävel. Bara att skratta. Jag tar ju inte åt mig så lätt. Måste vara grövre ord än så.

Färska Prinzen, allvar. Jag blir sjukt arg för att han är malmöit. Killen är hur skön som helst. Rekomenderar starkt hans låtar. Sjukt sköna och mycket skratt utlovas.

Föresten.. I Polen finns det en tradition att man ska hälla vann på folk på måndagen. Alltså imorgon. Men vad gör min guddotter. Hon stormar in och sprutar vatten på mig. Fick en liten chock. Ungefär samma chock som min hund fick när han dödade en annan hund.

Imorgon ska jag................................ Ah detta ska fan inte bli en "Igår gick jag ner för trappen till köket för att kolla på kastrullen i ugnen som satt fast i isen i nedersta facket, i frysen. Sen hoppade jag på tåget hit och dit. Sen imorgon ska jag kasta boll med skatorna"-blogg. Folk tröttnar att läsa såna bloggar. Givetvis om man inte är en tjej som ser bra ut.. Och kvinnor med barn ska alltid gå först när en båt sjunker? HELL NO!!

Ah slutsvamlat. Ny dag nya tag.

Dagens ord: Fjortis..

Föresten. Kan man inte skjuta alkohol? Måste bli en bättre fylla. Man slipper spy och och bränna halsen på starka drycker. Ska man våga testa? Har någon erfarenhet?

Kommentarer
Postat av: claudia

yeeey, detta ska jag följa!

2008-03-23 @ 19:01:06
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: Sanny

Oh, piken där ja :P Haha..

2008-03-23 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0