Död åt vinterkräksjukan..

Eller har man varkligen det? Jag vill minnas att när jag hade det sist så spydde man en massa. Nu kommer det sjukt mycket mer ur tvåan istället, och lite ur hålet där man stoppar kakor.
Mådde hur bra som helst igår på kvällen, la mig tidigt då jag och några till skulle upp till Halland till någon bonnahåla för att hjälpa en polare med hans hus. Men vid midnatt så händer det något. SHIT! Kutar in på toan och hinner precis sätta mig. (Nej ska väl inte skriva vad som hände därefter? Eller?)

Så hela natten spenderades på muggen..

Nej nu ska man äta lite blåbärssoppa. MmMm!!

Föresten. Löning imorgon. Men inte för lata mig. Har ju inte öppnat ett företagskonto där mina kunder kan betala mig. AAAAH Får väl bli till nästa vecka. Eller så får man vänta ännu längre!

Dagens ord: Hink..

SOMMAR!!

Jag med vänner på VEN. Allvar.. Fuck skärgården. Detta är skönare!

Kommentarer
Postat av: Linus

SIcken härlig bild. JAg måste med till sommarN.

2008-03-24 @ 16:51:40
Postat av: s:et

ven e bäst

2008-03-24 @ 20:50:43
Postat av: claudia

jävla härlig resa det där var, bör göras om.

krya på dig :P

2008-03-25 @ 19:17:56
Postat av: isabell

riktigt skoj va det:)

2008-03-26 @ 18:53:18
URL: http://isabellhbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0