Snart helg.

Tiden går sjukt fort! Imorgon ska jag på möte med socialen om jag har alkoholproblem. Men det enda problemet är att snuten gillar att ta mig. Fast jag kan ta hand om mig själv.Aja, vad finns det att gnälla över?

Nu i helgen blir det att glo på fotboll mesta dels av tiden. Ska hålla mig inomhus så mycket som möjligt. Har liksom sjukt kraftig pollen. Igårkväll kunde jag inte andas. Ja, jag har tagit tabletter. Allt möjligt. Men inget hjälper. Så ni som säger. Aj det svider lite i ögonen, ska vi byta rakt av? Kan tänka mig att slänga in en miljon kronor i mellanhand. Kul att veta att folk är ute och grillar. Ligger vid stranden eller är bara ute och umgås. Medans jag sitter hemma med stängda fönster och har en sjuk nästäppa samt att ögonen rinner så att Niagara fallen blir avundsjuka.

Aja ska inte sitta och tycka synd om mig själv.

Föresten så har en av Sveriges kändisbloggare blivit attackerad igår i Stockholm. Det luktar avundsjuka från de som attackerade..


















Dagens mening: Kosovo je srpski!

Kommentarer
Postat av: claudia

hahahah gud så roliga bilder

2008-06-12 @ 19:01:06
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0