Korvfest

Söndag idag och man mår toppen. Trots att man kollade fotboll med vin i strupen. Vi samlades hemma hos Jonas. Vi grabbar som älskar att umgås med grabbar och som älskar att glo fotboll. Nu gick det inte Sverige väg igår och jag kunde inte bry mig mindre. Iaf. efter matchen så började folk verkligen hetsdricka och jag kan lova att om du hade kommit in i lägenheten vi satt i, så hade du blivit full av ångorna.

Efter förfesten bar det av mot båtarna för vi skulle tydligen till Danmark. Manhattan för att vara petig. Vi var där inne i 15 minuter sen blev vi utslängda. "Jävla fulla svenskar" var det enda man hörde. Jo tack nu ska man bli kallad svensk också. Jag är skåning och inget annat.










Gårdagens ord: Popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0