Torsdagen..

Hela veckan har varit fullspäckad. Har varit på koloniet och byggt en ställning som ska hålla upp en 39 kvm stor presenning. Jag hade inget material så jag fick improvisera genom att spika ihop små brädor så det blir en lång. Det ser förjävligt ut. Men det håller till det som det ska hålla. Bara folk inte börjar hänga i det så är det no problemas.
Föresten.. Mitt lillfinger skakar som fan alla andra fingrar är lugna förutom lillfingret på höger hand. Jobbigt att skriva. haha
Ska handla mer kött idag. Blev mer folk än väntat imorgon.. Aja vi hörs till helgen då slänger ja gupp lite bilder.

Ciao!

Ps. Mitt namn är fortfarande Styrbjörn tills jag säger annat.

Kommentarer
Postat av: claudia

för mig förblir du alltid snickus :)

2008-07-10 @ 09:56:02
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0