Kass jag är..

Jo jag vet att jag varit kass på att uppdatera här. Men jag har inte haft så mycket tid då jag jobbat, samt att jag börjat plugga ju. Så jag prioriterar de sakerna först just nu.

Helgen har varit händelserik som vanligt. Något nytt för den här helgen var att jag jagade en katt för att rädda han från en fästing. Men så fick jag mig en omgång istället. Han rev mig som fan och slutade inte riva. Jag hade jättedålig reaktionsförmåga så jag fattade inte att den rev mig ungefär dom 5 första sekunderna. Elvis hette katten föresten..

Idag spelar mitt Helsingborgs IF mot Göteborg borta. Jag kan tyvär inte ta mig upp då jag har ett prov jag ska lämna in idag. Tusan... Men följer matchen på sr.se såklart. Första Göteborg borta jag missar på många år..

Sen imorgon så blir man ett steg närmare 30.. Fyfan vad det går undan när man har kul.

Grillning blir det på fredag.. 5 kilo polsk korv ska slukas.

Vaknade upp på morgonen idag och hade sånt sjukt sug efter ostfrallor med Bregott.. Så jag gick till kylen, och vi hade ingen Bregott. Så jag gick och la mig igen.

















Jag har ändrat mitt namn till Styrbjörn så ni vet!!

Kommentarer
Postat av: claudia

2008-07-09 @ 10:15:10
Postat av: claudia

grattis snickus !! :D :*



lycka till med proven :D

2008-07-09 @ 10:15:46
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: Baybare

Tack tack =)

2008-07-09 @ 10:36:34
URL: http://baybare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0