Konstigt..

Satt och funderade lite. Får man hem en lapp från länsstyrelsen efter två LOB? Eller dom väntar tills jag får en tredje LOB? Ah gårdagen var sjukt rolig. Tills en pajas kallade mig för diverse saker som inte accepterades.
Aja.
Jag lever en fantasivärld nu. Typ jag är nån seriefigur med en massa "hi hi", "he he". Ja allt sånt ni vet när man går upp för en backe rakt ner för gatan. Så kanske trillar man av allalkohol att man ställer sig upp med en stor smaskig kebab i handen. Så säger man bara. Ah denna korven var god. Men inte lika god som mitt förra lopp ute på galoppbanan i bilen som klarade all terräng och faktsist kunde simma i land på endast en mus.
Jag sprang rakt ner i stan så såg jag en gubbe med en stor spindel på axeln. helt plötsligt kom ett skepp fullt med små ormar då fick jag syn på min cykel på åkern borta i havet. Jag flög ut dit och hämtade mina skor för att jag glömde gubbens spindel i brunnen borta vid ICA-affären. Ner jag gled på mina skor genom vinden så slog jag mig i vassen på mina skosnören.

Fattar ni nåt? Nej inte jag heller. Därför ska jag på flaskan igen så man blir människa.

Föresten jag söker jobb:
Jag bygger garage och burar.. Vem vill ha mina tjänster? Bra erfarenhet från Guantanamo..

image42

Kommentarer
Postat av: claudia

hahaha va?! har du knarkat eller ?! :P

2008-04-14 @ 13:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0