Gårdagen. En händelserik kväll.

Ja gårdagen skulle bli något speciellt. Och det blev den verkligen. Eftersom det var fredag så tog man på sig sina dansskor och fyllde kroppen av diverse vätskor. Sen var man där igen. I grottmänniskans stadie. Det fattades en klubba. Jag kan nog kalla mig för den kulturella grottmänniskan. Jag dansade och sjöng ju.
Nu sitter man och försöker komma ihåg vad man gjorde. När jag dricker alkohol så blir jag farlig. Folk måste ju skratta så dom får magknip och kanske dör. Därav "AAAAH JAG DÖR"-citatet..

Jag började bråka med en tjej också. Allt jag fick fram var.... INGETING!! Jag var för full att försvara mig.

Nog om denna alko-orgie. För vem bryr sig egentilgen? Ny dag idag. Var vaknar man denna gången?

Ja just det, en liten detalj. Jag var sjukt trött igår och ville hem eller nånstans att sova. Så jag gick fram till polisen som hade tagit min polare för LOB. En tanke slog mig. Snuthuset.. Precis bredvid mitt hem, samt att jag får sova. Så jag började diskutera med polisen. Shhhossh. Så satt man i plingplong-taxin på väg till snutstation. LOB fick man och en gul madrass samt ett svinkallt rum.

En händelserik kväll med andra ord.

Gårdagens mening: Sluta med detta bizzara ordkrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0