Förhelgs uppdatering

Såja.. Det var ett tag sen man uppdaterade här. Kanske dags att underhålla mina trogna besökare. Nu har man deklarerat, skickat ut nån faktura, lånat pengar av min bror (ovanligt), kollat när HIF förlorat, sjungt sing star (görs aldrig på tom lever), kännt lukten av klippt nygräs, sett en hackspätt, luktat på ett träd med fånigt många blommor (ferdinand), och givetvis det viktigaste. Jag fick en tår i ögat för det var längesen jag lyckades med detta. TOUCHDOWN!!! Vad det är? Jo det är när man bajsar så sitter bajsen kvar i rectum samtidigt som det nuddar vattnet. Det är en svår process då jag äter mycket fulkorn så det brukar inte vara så fast.

Snart är det derby. HIF-malmö, jakt på stan som vanligt? Eller ska dessa små liven våga komma fram till oss själva?

Imorgon är det löning, och ett gäng Bakfylla.nu-grabbar och töser ska ut och göra stan osäker. Det hände rinte ofta att hela gänget går ut samtidigt. Men nu är det dags. Så ser du en massa onyktra människor, tveka inte. Kom fram och överlämna stadens nyckel. Vi kommer att dela på den, på ett rättvist sätt.

Vad är det bästa med internet? Alla jävla bilder och filmer man hittar. Jag kan tänka mig att jänkarna inte visste att europa fanns innan internet. Förutom veteranerna och deras familjer. Resten tror väl att det är en konspirations teori. Men nu när internet finns så har dom funnit en ny del av världen. Där det lever prinsar och prinssesor, sagofigurer och troll.
Vad har jag för nytta av internet? Ja.. Kolla här:

image58
Snacka om att killen är jordnära..

I Helsingborg finns sjukt mysig pub. Hamnpaviljongen a.k.a. Fyllerondelen. Den ligger sjukt nära vattnet och det känns som att man är en del av havet när man sitter och smuttar på sina drinkar. Men detta är att supa med fiskarna:
image59


När man super till det så händer det att man spyr. Vet du varför man gör det? Här är förklaringen:



Dagens alldeles förtidiga skämt: Vem är det som cyklar och aldrig kommer fram?
Nej ska ens inte nämna det här. Dumt skämt...

Kommentarer
Postat av: claudia

haha skrev du inte klart skämtet för att få många kommentarer :)?

ps. det e lätt med touchdown på de gamla polska toaletterna. de e inte sådär ljupa utan de har typ en hylla och sen kommer vattnet. vet du vad jag menar ? ds.

2008-04-24 @ 20:31:00
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: Hille

wwiiieeee.... e d fest ikväll??? Vi ska på bio. men kan ringa sen o komma och säg hej?? =)

Full... du... neee... to du d??? hehe... lite kanske, men kul va det=)

2008-04-25 @ 05:56:14
URL: http://hileasoltun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0