Dagen med alla citat.

När det är helg så går det nästan inte att uppdatera bloggen. Så det har varit lite dåligt med det. Men nu är det måndag igen och jag kör igång för fulla muggar.

Vaknade idag kl. 03:00 och kunde inte somna om. Så jag bestämde mig för att läsa lite PHP. Men som vanligt när det gäller Microsoft så fick jag inte igång IIS (webserverprogram). Så jag kunde inte komma vidare i mitt arbete. Ack.. Ska nog köra Linux eller slå till på en Mac. Har hört att dom skulle släppa en ny macmini. Ja TACK!!

Igår spelade HIF hemmapremiär och det vankades alkohol. Så jag och Linus stack hem till Kaj och förkrökade. 1 liter GIN gick åt och så var man grottmänniska igen. Vi satt och spelade nostalgispel. Lollo 2, Punchout, Super Mario, Wrestling.. Ah megaskoj. Under tiden vi spelade så spottade man fram några sköna citat och vi dog alla av skratt. Men jag minns inte vad vi sa, och eftersom Linus förmodligen fortfarande sover så kan jag inte ringa och fråga honom.
Kaj skjutsade mig och Linus ner till PL13. Hela gatan utanför var smockad med människor. Mycket sång och kramar.

image16


HIF spelade bra fotboll igår. Men 1-1 är en förlust. Aldrig att man ska vara nöjd med 1-1.

Kommer en uppdatering ikväll som passar fler läsare. Vem bryr sig egentligen om vad jag gör hit och dit. Jätteospännande.

Dagens mening (med livet): Kul att man spelar en yngre roll i en vuxen kropp - Patryk Poet..




Kommentarer
Postat av: isabell

haha ja de var vi, du o jag stack dit först ju? kommer du inte ihåg de hehe, sen hade ja tydligen vatt på tivvan med, kul att man kommer ihåg:P

2008-04-07 @ 10:10:26
URL: http://isabellhbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0