Ah.. Är jag så tråkig?

Satt igår hemma hos Micha och glodde på The Eye. Allvar. Kan man bli så rädd för en film? Jag rös varje gång man såg något äckligt. Bra film.

Sen har jag tänkt lite. Varför ska man glo på en film som är skitlång. Som Titanic.
Här får du hela handlingen på 5 sekunder..


Sen Braveheart. Hela handlingen på 5 sekunder:


F.ö. så hade jag mest besökare någonsin i tisdags. Varför? Var det så roligt med fiskarna i Nigeria?

Ska i framtiden hitta mer tid så jag kan uppdatera oftare. Jag ska bli lika stor som Mickey J Barczyk.. =)

Kommentarer
Postat av: Mickey J Barczyk

Jag postade lite länkar här och där till ditt fiskinlägg, kan bero på det ;-)

2008-04-10 @ 18:54:52
URL: http://mj.barczyk.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0