80-tals sallad..

Den senaste tiden har jag blivit jättenyttig. Äter mycket (JÄTTEMYCKET) sallad. Och det är sjukt gott. Idag gjorde jag en sallad som hade uppskattats på 80-talet. Med annanas och soltorkade tomater. Var får jag det ifrån? Vem fan vet. Det känns bara så. 80-talet då man hade annanas och soltorkade tomater i allt. Samt att alla maträtter skulle heta något med Hawaii.. Är det bara något jag har inbillat mig?

Inte dåligt att Noice går igång precis nu när jag skriver detta. Är det ett tecken? Ska jag dra på mitt turkosa träningställ och dansa lite till Howard Jones? Eller bli skogstokig till Flashdance - She´s a Maniac.
Jag jag skiter i allt det, jag slår på Goonies. En klar favorit.

Ska man köpa en sån här tröja? Översnygg.

image11

Eller denna då.. Nostalgi på hög nivå..

image12

Föresten så gick Nocie igång igen. 9000 låtar varav 10 är med Noice och jag har spellistan på random. Oddsen? Någon högre makt vill säga mig något.

Dagens ord: Sandpapperspapper..


Kommentarer
Postat av: claudia

KÖP DEN !!! så söööt, kommer passa dig bra!! :D

2008-04-02 @ 21:07:19
Postat av: Hille

snicki, du e född 80 talist=)

btw t-shirten va ursöt=) hade passat dig bra.

2008-04-03 @ 00:36:48
URL: http://hileasoltun.blogg.se
Postat av: Hille

stämmer bra med bytet av rummen=) så det har verkligen varit fullt upp och more to come. En motortvätt är tandborstning av bilen. Och så ska hon få skölja munnen med = ny olja+filter... jag vet, jag är inte normal... haha

2008-04-03 @ 00:45:35
URL: http://hileasoltun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0