Sorry..

Sorry folks att jag inte uppdaterat er favoritblogg på två dagar. För det var väl två dagar sen? Det har iaf. gått sjukt fort denna veckan. Och igår vann mitt älskade HIF mot bönderna från Småland. Typ från staden där skogen slutar och havet börjar, där det går en bro rakt över till en Ö.. Ja ni vet vilken stad jag menar.
Efter matchen var det efterfest på O´learys sen på Utposten. Skönt som fan att folk festar på stan en onsdag. Liksom kändes inte som Helsingborg.
Nya kurser inlagda nu. Så snart ska man påbörja Programmering B C++, Operativsystem WinXp, Nätverkskommunikation A.. Så jag blir datornörd upp i dagen. Tänk er en datornörd som lever det liv jag gör. Typ kastar ut mig en massa ord innan jag tänker. Det kan ju inte datornördar göra. Dom ska bara vara tysta och glo i en skärm, och hacka Nasa. Jag däremot ska hacka stureplan.se, för det känns det enda rätt nu.

Gårdagens ramsa: Vi har aldrig sett nån firma, malmö bulldogs vad är det? Fittorna i himmelsblått har ju alltid lika brått, fega mff kan aldrig rubba oss!!

Kommentarer
Postat av: petter

Gårdagens ramsa: Vi har aldrig sett nån klack, hbg kärnan vad är det? bönderna i rödblått är ju alltid lika tysta, lilla hif kan aldrig rubba oss!







2008-09-27 @ 01:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0