Söndag...

Allt är mitt fel tydligen? Man är nykter för en gångs skull sen är allt mig fel. Inte fan visste jag att pengar växer på träd. Jag ska iaf. hitta det trädet en vacker dag. Då jävlar, så ska ni få se på andra bullar. Virus på datorn? NEJ! Det är bara jag som svamlar nu när hösten är påväg. Ska man lägga sig i en dvala eller ska man ta emot detta kalla hösmörker med öppen famn?

30 missade samtal. Någon vill säga mig något? Jag tror inte jag orkar lyssna. Ska bli ett nöje att ta tag i flaskan igen och ta bort all ångest. Kan säga att det inte är kul att leva som en torsk, det är däremot roligare att leva som en Rock´n Roll-stjärna. Det tror jag att jag gör. Tror inte Meatloaf var bättre än mig.

Tolka inget fel, tolka allt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0