Snö-oväder.

Fördelen med att cykla är att man bara öppnar flabben så man får torrt tandkött. Det är ungefär som att borsta tänderna. Men det är även bra att öppna flabben när man cyklar genom den skog och bara få i sig skogens läckerheter. Jag kan lova att man blir mätt.
Men sen är det mindre bra att cykla när det pissregnar så regnet slår mot pannan och det känns som att en kines står och kastar is-skulpturer i ansiktet på mig. Det var verkligen ett snö-oväder i morse. Så nu sitter man här mår piss och bara skakar. Ja ni läste rätt. He-Man, Hulk Hogan, Stålmannen, Dr. Alban, a.k.a. Jag. har blivit sjuk. Jag ska därför inte göra ett skit idag mer än att hitta en fest.

Igår hade
Aha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0