Nu jävlar..

Varje helg så minskar besökarantalet ganska mycket. Vad kan det bero på? Är det så att jag är tradig på helgerna? Igår var jag och S:et hos Thommy och förkrökade där lite. Men det blev så mycket att dom två hade däckat medans jag satt och typ JAHA? Så jag begav mig till bowlingen för att skälla lite och träffa Ida.
Och alla vet att jag är cykelmannen nr 1. Jag tar mig fram överallt på cykel så även igår. Men gnutta ångest när det började snöa/regna samt att det blåste som fan. Dock gott som fan att jag hade medvind upp för långvinkelsbacken, vilket ledde till att man kom upp på toppen av berget på rekordtid.

Aja HIF spelade lika igår mot Elfsborg vilket är lika med förlust. Vik gärna ner er! Fick även säga till Joel Ekstrand som var på Stekhuset, att ge fan i att festa efter ett sådant resultat. Såg faktist inte att han drack en droppe efter det. Som spelare har man ansvar och man ska visa respekt, därför ge man fan i flaskan efter en förlust.

Nu ska jag nog tanka någon gammal film som man inte sett på några år. Braveheart, Waterworld, Demolition Man, Fortress.. Ah listan kan göras lång.


Lena 19 år.. Från tidningen FIB Aktuellt 1968...

Kommentarer
Postat av: Idalisa

<3

2008-10-05 @ 16:15:56
URL: http://idaliisa.blogspot.com
Postat av: claudia

ja men sätt igång o blogga dåååå! :P

2008-10-05 @ 16:26:07
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: Hansson

haha stackars Ekstrand :p



2008-10-06 @ 11:43:27
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0