Äntligen va?

Äntligen uppdaterar jag här.. Jag måste skärpa mig. Har legat på latsidan nu ett tag. Liksom jag leverar inte som jag gjorde i början. Men nu jävlar fick jag ny fart då jag såg en artikel på aftonbladet.se. Liksom vilket värde en blogg har. Det gör man här.

De bloggar som jag läser är värderade här under enligt bloggvarde.se:

ACPA: 6 691 kr.
ClaudiaPL: 13 268 kr.
HileaSoltun: 7 368 kr.
IsabellHBG: 6 163 kr.
Sanny: 5 976 kr.
Limpan: 6 269 kr.
Bakgatan: 14 697 kr.
Fraajday: 4 324 kr.
Hejnu: 1 710 kr.
JenniferNordfors: 2 952 kr.
Agneslicious: 6 477 kr.
Mickey J Barczyk: 1 603 669 kr. WOW!!
Helsingborgstad: 1 813 kr.

Och så värdet på denna bloggen då? Kan säga att min blogg är mer värd än Linda Bangtzing´s

Baybare: 75 864 kr.

Vill någon köpa min blogg? Kan tänka mig gå ner till 70 000 om du är en seriös köpare och har bloggerfarenhet.

Sen vill jag att alla i Helsingborg ska skänka en tanke till legenden Michell. Han är nog den som är mest känd i stan. Ja Henke ligger kanske före. Men Michell har klättrat utan medias hjälp. Han ligger just nu på sjukhus. Skänk en tanke.

En bild från helgen.. Eller förra. Jag minns inte.


Jag och DK + två 254-valpar..

Dagens mening: Jag föddes som en människa. Men kommer att dö som ett minnesmonument.. - Patricius Poet

Kommentarer
Postat av: hille

haha... måste jag direkt in o kolla då juh=)

2008-05-15 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0