Morgondagen...

Ah så fullspäckad dag. Först ska man ner i källaren och hämta julpyntet. Detta jävla pynt, bara en massa glitter och småljus. Jag har hellre ett gäng svenskar som blinkar med en ficklampa än att asa upp skitet från källaren.
Sen kl. 10:00 ska man på möte med ev. annonsör. Det artar sig detta. Men jag känner att jag själv hade klarat av att sätta ut en massa annonser utan att behöva betala skjortan eller varit tvungen att slänga upp deras jävla fula reklam på sidan. Sen ska man på ett annat möte ang. upphovsrättslagar och vad som gäller på internet. Men jag kan ju redan det mesta, men det är bara bra att vara på den säkra sidan.
Sen ska jag till HD och snacka ang. ett ev. framtida sammarbete. Men dom vill först se hur jag utvecklar sidan..

Så imorgon håller vi tummarna att allt går sin väg.

LIVET LEKER!!

Kommentarer
Postat av: claudia

låter GOTT!!



hoppas allt gick bra :D

2008-12-04 @ 21:02:33
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0