Hej hej..

Var ett tag sen jag skrev något. Så jag får passa på att ge en stor eloge till alla katter ute i samhället som jagar råttor och möss.

Tiden går fort. Jag minns förra helgen som om det var 2 månader sen.  Och helt plötsligt är det bara 5 dagar till julen. Ah denna tid går fort. Man får hoppas att 2009 går saktare då man redan planerat in en hel del aktiviteter. Åka till Norrland och testköra lite scooters och ragga på älgar med en gran på huvudet och slicka lyktstolpar när det är minusgrader ute.. Allt sånt står på schemat.

Idag ska jag ägna mig åt det vanliga. Filmkväll med 8 liter hemakört. Man kanske blir lite lullig ikväll. Sen imorgon fyller Linda år. Hon blir väl 12 eller något. Det vankas kalas och hela stan ska komma verkar det som. Dock så har vi en dörrvakt så alla inte kommer in. VIP gäller för kvällen med andra ord.

En sak till jag börjar få ett musben. Jag har ju börjat använda musen med foten. Så jag inte slösar på handleden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0