... i Liverpool då alla hade stulit sina kläder.

Vad händer nu för tiden? Det är redag och mina feeds gapar tomma. Har folk slutat uppdatera sina bloggar eller är det något fel på min Mozilla Firefox? Därför får jag uppdatera.
Såja. Nu har Ramme hoppat av Ayia Napa. Var faktist lite skönt. Nu har vi två platser så då blir det lättare att få med sig två brudar.
Så.. 4 augusti till 11 augusti är vi bortresta. Bara att kolla ifall ni får ledigt på jobbet. Sen så bär det av till det fetaste feststället efter Ekebo.

Låg i morse i min säng och funderade lite. Kom på världens bästa film.
Det är bortamatch i London, givetvis gäller det fotboll. Mot något av Londons lag. Och det är första gången ett svenskt lag åker på bortamatch utanför Sverige gränser. Eftersom det är bortamatch så följer några hängivna supportrar med det svenska laget över till öarna. Resan tar några dagar och när man kommer fram till London blir man uppmanad till att ha påkar eller stenar ner stoppade i en strumpa givetvis ska man ha den i handen och vifta ifall det händer något oväntat.
Man ska nämligen ta sig genom Londons värsta slumområde. Det är överbefolkat och många barn på gatorna. Barnen gör allt för att få lite mat eller pengar. När man får reda på att supportrarna till det svenska laget har kommit så sprider sig ordet. Man vet liksom att dom har pengar. Pengar att ta sig hem tillbaka till Sverige med en båt. Filmen ska vara sjukt blodig och många krossade skallar. Handlingen aavslöjar jag inte. Men det bästa är att detta utspelar sig i slutet av 1800-talet.

Fredag idag. Vad händer? Ska ut och jogga lite sen har jag tänkt. Men efter det? Ingen som kan höra av sig och bjuda mig till någon trevlig tillställning.

Dagens mening: Luke, the force is with you.


Varför finns det krig i världen? Förklaring:
image57

Kommentarer
Postat av: Hille

haha... kan ju tro att hon va blond... ;) ja. du får hitta ett par till till ayia napa=) anneli och louise är ju där den veckan med men åker ner veckan innnan med två kompisar till. Jocke har snott min dator flera dagar nu när han varit med mig i lassabilen så jag har inte kunnat uppdatera. Jag , jocke o S:et tänkte grilla på lördag. Vill du komma?

2008-04-18 @ 20:29:48
URL: http://hileasoltun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0