...är som att uppleva det vilda 70-talet.

Uppdaterade inte min blogg igår. Glömde bort den totalt. Istället ägnades dagen åt att käka chips och nötter. Till vilken nytta?
Jag, Adrian (inte min bror) och Micha började ett litet Star Wars marathon i förrgår. Såg episod 1, 2 och 3. Jag somnade iofs. in på halva trean. Men det tog jag igen igår så vi kunde glo fyran idag. Fyran som är gjord 1977 är så sjukt föra sin tid. Alltså effekterna är så sjukt mycket bättre än alla filmer som är gjorde i samma tid och några år framåt.
Sen en sak. George Lucas hade aldrig lyckats med sina filmer om han inte hade haft John Williams som kompositör till de kraftigfulla och mycket igenkända musiken.

Jag har suttit och funderat lite över vad fan jag vill göra. Ska jag jobba med sånt som jag absolut inte är intresserad av? Alltså jag göra ju hemsidor nu. Och det är inget jag klagar över. Men liksom att gå ett steg vidare? Börja skolan, läsa upp mina betyg först och främst. Skulle ta ett år har jag räknat ut. Sen iväg till någon högskola. Antingen vill jag läsa till lokförare eller geografilärare. Men det sistnämnda är känns lite sådär. Har liksom ingen stadig hand att skriva med. Ungarna skulle förfan aldrig kunna uppfatta vad jag skriver på tavlan. Allt skulle se ut som kladd. Men å andra sidan hade jag varit sjukt rättvis. Absolut inte favoriserat någon unge. Då jag själv blev borträknad av de flesta lärare jag haft. Var jag verkligen så illa att ha och göra med? haha.

Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle fixa filmen då Limpan skulle spy med en gren. VOILA:


Hittade även lite bilder på hur det ser ut i världen. Kolla skillnaden mellan fattig och rik. Man ser klart var gränsen går.

image52


image53


image54


image55


Detta är världens största slumområde. Det ska tydligen bo över 2 miljoner människor här:
image56


Dagens mening: Framtiden börjar när du har en dröm.
Dagens låt: Oasis - Masterplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0