Jaha.. Då blev det inte som man tänkt sig.

Kollade på en jättetråkig match. Sverige - Grekland. Nu kan Finnarna i Stockholm fira. För vem fan bryr sig om Sverige här nere? Kanske dom som gillar att måla sig i ansiktet som en 10-åring.

Om 9 dagar ska jag ner till Polen. Bröllop står på schemat. Men det känns lite konstigt att dra på ett polskt bröllop helt själv. Man brukar oftast ta med sig ett sällskap. I mitt fall en kvinna. Men aja. Får väl sitta och skämmas att jag är 23 och singel.

Min hund var lite glad idag..


Kommentarer
Postat av: issa

haha aww va söt din voove e

2008-06-11 @ 11:14:23
Postat av: claudia

går den på ecstasy ?

2008-06-11 @ 16:23:57
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0