Nakenchocken som alla rasar över. "Jag vill bara göra en bananattack mot dessa svinen". Kerstin 56, som rasade över att kvinnor inte har mer kläder på stranden.

Såja, har ju inte uppdaterat på ett tag nu. Så då var det dags. Kom ju hem från Ayia Napa förra veckan. Kan säga att jag är mer blek nu än vad jag var när jag åkte dit. Men sen var det även 45 grader utomhus. Vilken normal människa kan vistas utomhus då? Sen att man är bakfull hela tiden gör ju inte saken bättre. Nej jag satt hellre på hotellrummet där det var 16 grader. Man kände sig som hemma. Vi hade även några husdjur på rummet. 2 Kackerlackor samt 10000 myror, som sprang från pentryn till balkongen i skytteltrafik. Så vi fick hoppa över deras lilla "väg" så vi inte dödade några myror när vi skulle gå över till andra sidan rummet. Sen var där även fest i byn. Mest Chav´s från England samt sjukt många afrikaner. Jag höll även på att dö en gång där nere. Skulle över gatan så tittar jag åt vänster för att kolla så där inte kommer några bilar. Fritt fram såg jag att det var så jag tar ett kliv ut på vägen varpå jag hör en biltuta ljuda och ett inbromsande fordon. VAFAN? Bilen kom från andra sidian.. Och tanken slog mig. Dom kör ju tvärtom. Fast jag visste det långt innan man skulle flyga ner där. Men man tänker inte på det hela tiden så.

Helgen har varit ganska lugn. Fredagen spenderade man tiden hemma hos Therese på Dalhem. En massa folk som man inte sett förr... Ja visst!! Om det bara vore så bra. Nej men någon enstaka lärde man känna iaf.

Sen Lördagen så började man ganska tidigt. Hemma hos Jennifer skulle folk ladda upp inför Takida. Så där satt jag, Simon, Vincent (Fifty Vincent) och en massa tjejer och hällde i oss massa sprit. Hela slutade med att alla var skitfulla utom jag. Kände att jag skulle vara den drivande kraften och hålla alla i öronen. Eller bara totalt skita i dom och skratta åt dom. Jag valde nog det sistnämnda för jag skrattade och skrattade.
Kvällen slutade ute i VÄLA BY. Dit jag hade cyklat med världens fullaste människa, som verkligen inte brydde sig om något annat än mobiltelefonen. Kanska dags att kolla på vägen där man cyklar istället för att ringa fyllesamtal till folk som satt hemma och ville mysa till nån kass VanDame-film.
På vägen hem från Väla By råkar vi hamna mitt i street-räjsarnas-pajasparad-gata i något för kväll ödelagt industriområde. Så jag kom ut på vägen där dom skulle räjsa. Typ när bilarna ställer upp på varsin sida med en snubbe i mitten som ger klartecken för start. Precis då kommer jag från ingen stans och cyklar i min lugna takt till folkets jubel men även en del busvisslingar. Jag cyklar i min lugna takt och pajasarna får stå och vänta på mig tills jag klarat av den nästan 300 meter långa raksträckan, och just då kommer mitt fullaste sällskap på cyklen bredvid och pratar i telefon samtidigt som det säger KABOOM! Jaha där flög den personen i backen och där var mitt paradnummer över. Attans. Samtidigt hör jag hur bilarna 300 meter bort börjar gasa och kör mot oss i hög fart. Så jag får snilleblixten rakt i skallen och tänder baklyktan på min cykel. Precis då hör man hur dom bromsar in och personen som ligger på marken reser sig inte upp utan ligger kvar och pratar i luren. AJ AJ AJ!!
Pinsamt när dom i bilarna kör fram till oss och bara nickar på huvet. Jag som var nykter fick svälja hela skiten.

Lysekil? Nej matchen mot Ljungskile ägde aldrig rum. Det var bara en dum mardröm, och jag vaknade nyss typ.

Bästa filmen: Malmöiter av Lars Von Trier... Oj menar Idioterna..

Kommentarer
Postat av: ACPA

Äntligen!

Jag blev också nästan överkörd i sommras, av en moped dessutom.

2008-08-18 @ 01:41:04
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: Mimi

HAHAHAHAHAHA, fullaste sällskap :D du e för gooo ;P

2008-08-18 @ 15:05:55
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha hejja Mimi. :)

2008-08-19 @ 11:46:36
URL: http://jennifernordfors.blogg.se/
Postat av: Hansson

Låter givande faktiskt.

2008-08-20 @ 00:37:27
URL: http://lehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0