Ayia Napa..

Såja nu är det snart dags. Har börjat packa. Men så märker jag. Shit jag har en massa kläder jag aldrig använt? Typ jag visste inte om att dessa plagg fanns typ. Det gäller alltså att öppna den tredje garderoben så hittar man lite häftigt. Vi kommer att sticka till S:et tidigt idag. Glo nån film där, helst en dålig så man somnar till lite. Sen kl. 22 bär det av mot knutan där vi ska ta tåget mot Kastrup. Tågen går så kasst att vi får sitta på lufthavnen i typ 4 timmar innan vi kan checka in.

Hela vår resa kan ni följa här på min blogg. Jag kommer skriva rätt mycket och rätt ofta.. (Stor chans).. Men jag ska iaf. försöka.

Ha det så roligt här hemma, nu när vädret blir fuckat...

S:et, Buck-Linus, Hampe, jag, Hille och Cippe ska ha världens fest!! Välkomna och hälsa på.

Kommentarer
Postat av: claudia

HA DET SÅ JÄTTEBRAAA!!!

2008-08-04 @ 09:30:39
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: ACPA

Ha det bra mate!

2008-08-05 @ 03:34:22
URL: http://acpa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0