Lördagsrapport..

Gårdagen var laddad. Kom hem till Linus och drack lite vin med honom och med Östring. väldigt trevligt. Sattt och spelade Mario Kart också. Kan säga att det går inte som man vill när man är nervinad. Östring hade iaf. fixat en fest. Det var en maskeradfest. Jaha? Vad ska jag komma utklädd till? Aja eftersom jag inte visste något så blev det vanliga kläder. Östring hade däremot målat hela ansiktet med skokräm. Linus hade en golfklubba så Östring fick bli Tiger Woods. Linus hade dragit på lumberjack skjortan och var utklädd till Buck Angel.
Väl framme på festen drack man ikapp med, Arwen, två Hizbollahkillar, något prostituerad samt några änglar eller vad dom nu var. Bästa var dock killen som var utklädd till Svett. "Naj det heter S.W.A.T." Jajaja du är lika svettig ändå.
Helt plötsligt försvann alla och jag kände inte en kotte i lägenheten. Men det gick bra ändå.

Sen stack jag tillbaka hem till Linus, ja då ligger han utslagen på golvet. I TOAN!! hahaha

image61

Idag är det söndag och min blogg börjar likna den bloggen jag absolut inte skulle ha. Alltså "JaggjordedetochdetigårochnugörjagdetochdetochimorgonskajaggöradetochdetpuzzisarTigerWoods"

Föresten så hade alla käkat taggtråd på stan igår. Sjukt vad alla ville slåss. Aja jag var hemma iaf. så pling plong taxin fick stå på snutstation, jag var fredlig igår.

Imorgon är det match mot mupparna. Jag är igång. Är ni?

Gårdagens ord: Arabpräst.





Kommentarer
Postat av: Limpan

Varför väckte du inte mig!?

2008-04-27 @ 15:05:26
Postat av: hille

Bidde inget i fre för oss... Jocke skulle jobba på lördag och jag hade fruktansvärd mensvärk.. va glada ni slipper den... hehe...

Har iaf fixat boende i Fegen. Ett tomt hus för 100 pix per skalle. Tyckte det va ganska ok. dock finns där ju inte ens några sängar eller dylikt så vi får väl skrapa ihop lite madrasser. men där e iaf 4 rum att husera på=)

2008-04-28 @ 06:21:28
URL: http://hileasoltun.blogg.se
Postat av: ACPA

Årets alkisbild?

2008-04-30 @ 00:21:12
URL: http://acpa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0