Nu är det så att man antingen är knullad i huvet eller så är man bara mig..

Fyfan vilka härliga dagar det har varit. Man har hittat på en massa. Jul och nyår..... Jag säger bara fyfan, min lever är nog inte torr sen dom dagarna. Man har träffat en massa nytt folk och så har man träffat en massa nytt folk. Det är ju bara till det goda. Det är ju väl bara bra att man träffar nytt folk? Sen har jag träffat en massa nytt folk.

Ah jag har egentligen inget att skriva, men gör ett försök..
Det nya modet är att kalla folk för gast, störd, efterbliven, sjuk... Ja fan man får en jävla massa namn över sig. Ibland känns det som snö mot pannan. Det gör ont som fan för stunden. Liksom ni kan själva tänka er. Man sitter och lyssnar på folk på en fest, sen hoppar man in med ett inlägg och säger världens roligaste sak. Alla skrattar och vissa dör. Sen får man höra att man är gast, störd, efterbliven, sjuk i huvet.. Ja men vafan skrattar ni med mig för ni tycker det är synd om mig eller skrattar ni åt mig för jag ser störd ut.. Jo man har gjort vissa saker i sitt liv som man har lite ångest för. Och om man tänker tillbaka så har man rätten att kalla mig vissa saker, (läs: gast, störd, efterbliven, sjuk i huvet). Men liksom att slänga ut sig en sån kommentar om mig när man försöker vara rolig, och oftast lyckas.. Då blir det fan tomt i skallen.

Så hädan efter vill jag varna för utslagna tänder och dyra tandläkarbesök om ni säger fel ord till mig när jag ska vara rolig.

Har ni föresten sett en gast, störd, efterbliven, sjuk - människa? Här är en bild:


Kommentarer
Postat av: Hansson

Gast eller inte, du e fan i mig en skön gast haha :p

2009-01-24 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0