Järnvägars!

Måndag och den började tidigt för mig. Brukar aldrig gå upp så tidigt som jag fick göra idag. Men jag är morgonpigg så det gick toppen. Var hos en Dr. och tog några stickprover för att kolla vad jag är allergisk mot. Det slog ut på gräs, björk, häst, hund utan koppel och katt. Så nu ska jag börja gå en behandling mot detta så jag kan vara utomhus även på sommaren. Folk vet ju hur jag ser ut i ansiktet när jag är i närheten av gräs. Mitt ansikte blir svullet och jag har svårt att andas. Denna behandlingen kommer att ta 3 år. Och då ska jag helst vara ifrån hunden som jag har här hemma. Får väl ta och vrida nacken på fanskapet som gett mig en massa bekymmer.

Snart är det föresten sommar.. Någon som är sugen att resa nånstans? Då snackar jag inte om en jävla hike genom Österlen utan typ en resa till Jylland eller kanske Norra Tyskland. Så man får koppla av med en stor jävla fet grogg. Nej men är någon sugen att resa? Helst ska det vara skönt resesällskap. Så om du inte är skön så gör dig inte besvärad att ta kontakt med mig.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag kände mig dissad där, för jag är väl antagligen ingen skön människa ;)

2009-01-28 @ 15:32:50
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Malin

Det tror jag inte femtehjulet har någon kommentar till ännu, Mimi. Men vänta till efter denna kväll så kanske. Som vi har lärt oss; Man vet ju aldrig hur någon kväll slutar ! ; )

2009-01-30 @ 17:57:30
URL: http://malinwerlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0