Världens grej..

Igår var jag hos Issas föräldrar och drack lite kollade på Idol. Skrattade en hel del. Fast man själv aldrig hade sjungt bättre. Men jag gör iaf. inte bort mig framför kameran. Sen stack vi ner till hamnen. Satt på stenar och bara njöt av att vi bor i Nordens vackraste stad.

Idag på morgonen när jag cyklade hände en grej som jag sent lär glömma. När jag cyklade förbi vid HD på en sidogata så kom där en duva som störtdök mot framhjulet på min cykel. Så jag fick typ svänga till höger för att inte döda duvan, så när jag svänger tappar jag balansen och trillar av cyklen medans cyklen fortsätter och rullar av sig själv. Jag låg på marken helt förbryllad. Men cyklen styrde mot trottoaren och typ flyger in i en buske och bara exploderar. Jaha!! VAFAN VAD DET TÄNKTE JAG! Så typ börjar träden och buskarna brinna. Jag känner hur varmen slår mot mitt ansikte. Tur som fan att Sydspol körde förbi för snubben hoppade ut och släckte elden med vattnet han har i bilen med en slang. Jag bara stod och kollade på och fattade inget. Jag bara tänkte på duvan som störtade.

Hoppas ni som läser detta är lättlurade som S:et..

Kommentarer
Postat av: claudia

hahahah lilla set...



men du har väldigt bra fantasi

2008-09-04 @ 17:54:59
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: issa

hahahhaha jag och ida läste de så vi bara vaaaa fan va sjukt, där fick du oss:P

2008-09-04 @ 19:10:30
Postat av: Mimi

orka att det flippade ut där i slutet, början var ju trovärdig :P

2008-09-05 @ 15:05:54
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, fyfan vad bra.

2008-09-05 @ 20:20:15
URL: http://jennifernordfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0