Svamp och plugg.

Igår satt jag och pluggade, hade ont i nacken av att vara fast i boken. Men så skickar Sanny sms och frågar om vi inte ska ut och plocka lite svamp. Klart som fan, det är roligt plus att man blir skitglad när man hittar svampar. Nej inte såna psykadeliska svampar. Utan KarlJohan. Väl inne i skogen så gick vi runt ett bra tag utan att hitta en enda svamp. Sen så går vi ut på en liten landsväg och där hittar Sanny sin första svamp. Medans jag inte hittade ett skit på länge.
Sen blev vi av med varandra av att vi ivrigt letade efter svamp så jag gick tillbaka mot bilen och då började jag hitta mina svampar. 4 st. blev det. Medans Sanny kom med typ 10 -tal. Ah! Men jag fick dom för hon tyckte inte det var lönt att ta hem dom. Tack =)

Idag blir det att hitta på något med Ida. Bio kanske?

Posarn...


Sannys första svamp.


Jag.. Skogsmullen..


Gårdagens mening: AKTA VILDSVINET!!!

Kommentarer
Postat av: Sanny

Hahahaha....så bra.

2008-09-11 @ 12:05:31
URL: http://sannyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0