Sex, and the City..

Hur fan kunde jag gissa att den filmen skulle vara precis som alla andra "gull gull, ledsen ledsen, hat hat, återgå till kärlek igen"-filmer.. Liksom att tjejer nappar på dessa filmer? Jag förstår det inte vad är meningen? Att man själv ska leva upp till ett liv som är såååååå romantiskt som i filmen? Kom in i spelet tjejer. Filmen var skit, precis som alla andra romantiska skitfilmer. Det hade ju varit en annan sak om någon av tjejerna hade dött i filmen eller typ flytt landet. Bara för att utmärka sig pyttelite från alla andra romantikskitfilmer.
Våga något nytt. Filmer med bra budskap brukar väga mycket i min filmlista.

Sen måste jag även ge en känga till alla killar som älskar "skjut, spräng, naket, skjut lite till, skjut några till, spräng lite byggnader"-filmer. Allvar? Effekterna är fan inte allt i en film. Det är ett plus. Men om det används allt för mycket förstörs ju filmen. Sen om det ska vara action med smak och stil så ska det helt klart vara Die Hard, fast den sista får nog trilla bort från denna listan. Lite för mycket 2000-taletaction.

Så era små liv. Kila ner i videobutiken och hyr Die Hard Hämningslös! Lätt den bästa action rullen någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0