Flugfan..

Jag har sån jävla små kukbananflugor på rummet. Var kommer dom ifrån? Kan det vara så att man har öppet fönster och det är ljust i rummet?
Jag gjorde iaf. en Mr. Miyagi och fångade flugan som flögit runt mit i 30 min nu. När jag öppnar handflatan. Så flyger den ut igen. Så jag börjar vifta med handen för att fånga den igen. När jag fångat den så spänner jag näven hårt. Öppnar näven och då flyger den ut igen... VAFAN!! Så jag fångar den för tredje gången spänner näven som fan. Och så lever fanskapet när jag öppnar näven. Förhelvete. Men den måste ha dött nu för den har inte stört mig på 5 minuter..

Kommentarer
Postat av: Sanny

HAha du, måste säga en sak. Dom flygorna bildas nog hemma.. Tänk när du har bananer hemma, dagen efter är dom säkert 10 st runt den jävla bananen. Fast man inte haft ett fönster öppet...Hur går det till? Haha

2008-09-03 @ 12:18:21
URL: http://sannyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0