Äventyraren...

Studenternas tider är här. Alla börjar skolan och så alla dessa studenthem som fylls av svenskar som kommer hit till vårt vackra Skåne för att studera. Samt att försöka läxa upp oss hur man festar. Så vi fem stack ner på studenthemmet vid Furutorpsparken. Entrade och verkligen visade alla dessa små individer hur man festar. "Var är Henke från fyran?" "Han stack precis." Bulls Eye. Nu hette jag Henke och jag bodde på fjärde våningen om någon skulle fråga. Jo givetvis med en Stockholms dialekt, för vilken Helsingborgare flyttar in i studenthem när man kan bo kvar hos päronen?
Vi hittade ett övergivet sällskapsrum med massa sprit. Så det skulle drickas upp. Tack även att dom lämnade kvar Schweppes Rushian.. Sen skulle man urinera så man gick bara in i rummet bredvid där det satt 10 jätteförvånade tjejer. "Hej jag ska bara låna toan, och jag tänker inte fråga om lov då min bricka ligger någonstans i hamnen efter att jag blivit nollad av de äldre studenterna så jag kommer inte in i min lägenhet", "Jo men låna du toaletten, men ta ner locket efter dig"..
Annars hände inget märkvärdigt.

Helgens mening: Vem vill åka mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0