Sitter hos Kotten..

...och dricker Redbull Vodka. Det är verkligen något man tröttnar på. Och jag är trött på det, det har jag varit sen 5 år tillbaka.
Det är ju så att man introducerar en massa goda drickor för folket i min omgivning. Bara för 2 månader sen så visste inte många vad Miintu var för något. Så jag köpte in några shootar och dom blev sålda. Likaså med Captain Morgan Spiced Gold med Cola, eller Pinsang Ambon med mjölk. Inte många som kände till detta. Men jag alkogurun lär folket vad som är inne. Men sen är det även så att folk lär mig. Tack till er introducerat mig med alkoholen.. TACK!!

Kommentarer
Postat av: linda

du glömmde icecoffe med whiskey :P

2008-10-11 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0