Real student..

Som tidigare känt så läser jag lite förberedande kurser för att senare plugga på riktigt. Och att plugga i Sverige på högskola känns verkligen inte lockande. Därför hag jag kollat lite utbud borta i USA.. Och jag hittade bra program som passar mig. Tänk er alla collegefilmer man sett. Livet alla studenter lever. Det är ju inte bara på film utan det är verkligen så i verkliga livet. Det är en dröm som kommer gå i uppfyllelse känns det som. Sen i slutet när man får graduate-hatten och rocken med diplomet i handen.

Jag har fastnat för University och Wisconsin. Dom har ett väldigt bra utlänningsprogram. Där går över 3.200 studenter från utlandet. Sammanlagt studerar där 42.041 studenter. Blir jag en av dom? Såfall till 2009, freshmen som får göra alla jävla pissesaker för att komma med i de olika studentkommittéerna. Men det ser man fram emot!!

American Football!! University of Wisconsin!! Då får man börja hålla på dom eller något?


Mäktigt!!

Kommentarer
Postat av: claudia

fan vad kul, do it!!!

2008-10-08 @ 12:43:35
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0