Måndag...

Måndag igen, det är verkligen en JIPPIIDAG!! Har iaf. kollat på två bra filmer idag. The Postman - Ruskigt bra!! Den andra blev Whoopee Boys från 1986. Riktigt bra komedi. 80-talsfilmer är sjukt bra. Fattar mig inte på alla jävla pissefilmer som alla tycker om bara för "effekterna" Jävla faffar, tyck gärna om effekter som leder till epleptiska anfall. Eller kan leda till iaf. Se bara det animeserier som många barn fått diagnosen eplepsi av.

Sen är man lite småarg på CSN, man har inte fått besked än ang. studiemedel. Får väl ringa till Norrland där dom har sitt säte, och ja varje gång jag ringer så får man prata engelska för de idioterna förstår inte mig och jag förstår inte dom. Det känns lite som att prata teckenspråk med en blind åsna. Envisa som fan och jävligt fula läten får dom ut ur sig.

Min winamplista är infekterad! Infekterad av fingermusik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0