Lång cykelrunda..

Stack idag till vägledningshuset för att kolla hur det ser ut med studier i USA. Men där var stängt. Så jag tänkte att jag kunde ta en lång cykelrunda på min stålhingst. Och jag begav mig genom stadskärnan denna vackra höstdag. Oj vad jag njöt att jag bor i Sveriges vackraste stad. Det är verkligen inget man vill lämna. Men ni kan tänka er, studier i USA i 4 år. Sen kommer man tillbaka till en massa nybyggen och så. Det måste kännas i hjärtat att sakna något så mycket, som HELSINGBORG!!


Kommentarer
Postat av: biiiiip

och saknar dig med juh:P

2008-10-08 @ 17:49:46
Postat av: claudia

åh du anar inte hur det känns i hjärtat (trots att jag kommer hem en gång i månaden typ)... men tro inte att det kommer vara så mkt nybygge... under detta året har det inte hänt så mkt i hbg... kändes inte som om jag varit borta alls...

2008-10-08 @ 18:30:08
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: belle

sv; eller hur!!! små muslimska barn ska väl inte behöva sträva efter deras fars galenskaper, dom blir inte mer muslim för de.. usch,, sånt gör mig bara lite smått irriterad:D

2008-10-08 @ 23:22:15
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0