Skolan...

Ah nu börjar det kännas. Börjar bli svårt. Men jag är klar med dessa 3 ämnen jag håller på med nu om 2 veckor. Sen kan jag ge allt för att läsa upp de ämnena jag fick IG i.. Jag börjar med Engelska C och Matte E.. Hoppas det går smidigare än dessa datorbaserade ämnen.

Jag har även köpt en centaur, men den är inte så smart som en människa. Den har konstiga läten och bajsar en jävla massa. Jag ska lämna den i stallet på onsdag. Har redan fått en box och allt. Så imorgon ska jag handla en massa hö.. Ja sen gillar den jäveln morotsbröd med pepparrots-sås. Då får man köpa en massa sånt också. Någon som vill rida min centaur?

Kommentarer
Postat av: ACPA

Vänta nu lite här.

Läser du Matte E?

Har du läst matte D då?

Va gick du på gymnasiet då mannen?



Skriv gärna ut texten till den " Malme ta stara kurva malme jebanja jest "

2008-11-25 @ 17:19:27
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: claudia

MATTE E ?! tjeeeena, höll mig så långt borta från matte C som det gick.

2008-11-25 @ 23:38:22
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0