FÖRBANNAD!!!!

Hej bögbogafan.
Igår var jag på sån halloweenfest. Fast jag inte visste om det.. Mycket trevligt att se folk utklädda till Nunnor.. Jag trodde det var Halloween och inte maskerad. Men jag ska fan inte gnälla då jag inte hade någon förklädnad alls.

Sen hamnade man hos S:et på efterfest. Jävlar vilket drag det var. Tills vissa personer inte kunde hålla korvarna i styr och skulle byta musik stup i kvarten. Det kändes som en tävling, där folk tävlade om vem som kunde sätta på flest låtar under en minut. Man fick allvarligt talat inte lyssna på en låt mer än 10 sekunder för då skulle nån fram och sätta på en annan låt. Sen var det även tävling i vem som kunde sätta på flest Disneylåtar. Rille vann.. Kul att folk verkligen går in för musiken. MEN SNÄLLA, Låt låtarna spela färdigt innan ni sätter på nästa.

Kommer väl bilder senare..

Sen en liten låtlista.. Eftersom jag har många låtar på min dator så slänger jag upp lite random låtar...

Låt nr:
3. Coldplay - Viva la Vida
33. Ill Bill - The Most Dangerous Weapon Alive
333. Ascetoholix - Na Spidzie
3333. Jonah - Ssst...listen

4. Metallica - Cyanide
44. Pierced Arrows - Frankenstein
444. Prodigy - No Good
4444. Dr. Dre - Whats The Difference
9027. The Temptations - Build me up Buttercup

Kommentarer
Postat av: Mimi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!

2008-11-02 @ 15:05:13
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: hilea soltun

jag hålla me du.... helloween ska vara skräck och inte något annat!!!!!

2008-11-03 @ 12:03:19
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0