Sjukt illa..

Jag har glömt bort att jag äger en blogg. Så uppdateringen har inte varit bra denna helgen.
Helgen har varit underbar. Efter att ha festat som fan på fredagen så kunde man inte sova länge på lördagen. Jag startar datorn och loggar in på MSN. Första som skriver till mig är Darj. "Ska vi dra till Borås? Fixa bil". Jag har ju farsans gamla Volvo så nu skulle vi bara få ihop till full bil. Till slut rullade vi iväg med en skitliten bil. Satt tre vuxna män i baksätet. Men men det gick ändå. HIF förlorade. Så mer om denna resan pratar vi inte om..

Kom hem på kvällen så då stack man iväg på fest. Typ en megafin lägenhet, så kom man in där. Förortskillen med typ joggingbrallor. Folket där var typ highclass. hehe
"Drick inte min sprit", "Drick inte hennes sprit", "Snylta inte andras alkohol"... Men vafan. Hur blir man annars full?

Söndagen: Nu börjar det sjuka. Linus bjöd hem mig till sig. Vi drack rejält. Och det slutade med sjuka skandaler. Han slår sönder sin dörr till datorrummet så den knäcks på mitten. Så hör man telefonen ringa typ 2 minuter efter det. Linus säger följande "Jag trillade och slog mig", "Det är bara jag här hemma", "Nej jag är inte full", "Ja bara kom upp så ska du se att allt är i sin ordning".
Nu kollar jag och Östring på varanda och undrar vem fan kunde det ha varit. Min första tanke var, grannen under. Linus påstår dock att det var hyresvärden. Så han tar fram en machette och håller den i högsta hugg vi ytterdörren. "Nu väntar jag på hyresvärden" Under tiden försöker jag och Östring montera ner dörren och gömma den så inspektören inte ser den. Men det kom ingen. Min tanka går tillbaka. Måste ha varit grannen som ringde. Hahahaha nog dåligt att en granne ringer och kollar varför han slår sönder lägenheten.

Senare får vi flipp och börjar jaga skjuts. Vi ska till Halmstad hade vi tänkt. AIK spelar mot Halmstad så vi skulle dit och spöa AIKare. Jaha?? Skjuts är fixad och vi väntar att vår chaufför kommer och hämtar upp oss. Så jag ringer till min AIKkompis och frågar om det är mycket folk i Halmstad? Då fick jag reda på att AIK har hemmaplan så det är inte lönt att åka till Halmstad. Istället får vi reda på att man kan åka till Olofström och plocka folk där istället.
Men nej det är för långt tyckte chauffören. Så vi åkte till Ödåkra istället tog en grogg och sen hem till Linus och lyfte bänkpress och sen bara däckade.

AJ AJ AJ!! Vill ni vara med om sjuka äventyr. Testa att supa med mig och Linus.

Helgens ord: Högtryckssvett.

Kommentarer
Postat av: hille

ni e galna männinskor, har jag alltid sagt... ;) snart fegen med juh=)

2008-05-06 @ 13:35:45
URL: http://hileasoltun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0